Stichting FSO verzamelt informatie die voor de touringcarbranche van belang is. Deze informatie wordt op verschillende manieren met de branche gedeeld.

Op de verschillende onderdelen van onze site kunt u onder het kopje Nieuws de meest actuele informatie vinden van die betreffende afdeling. Checkt u regelmatig deze pagina's zodat u altijd op de hoogte bent van de actuele zaken.

Stichting FSO verstuurt regelmatig een digitale nieuwsbrief. Deze wordt bij u op het opgegeven e-mailadres automatisch in uw mailbox bezorgd. U kunt zich aanmelden via het invulvak hier rechts op de pagina. In het archief kunt u eerder verzonden nieuwsbrieven nalezen.

De FSO-krant verschijnt tweemaal per jaar. Deze papieren informatiekrant bevat bedrijfstakinformatie voor zowel werkgevers als voor werknemers en wordt verspreid via de touringcarbedrijven. De FSO-krant wordt daarnaast ook digitaal verspreid. In het archief kunt u eerdere uitgaves raadplegen.